woensdag 11 juni 2014

Juni pictures #1

Vandaag laat ik jullie wat foto's zien die ik deze maand heb gemaakt! Een soort van my life in pictures.



Ik heb vrij veel gekocht, en de maand is nog lang niet om! Als eerste, een tuinbroek. Ik wou al erg lang een en vond deze laatst toen ik in de stad was. Hij was maar 30 euro en ik draag 'm best vaak! Dan, m'n laptop! Godsamme wat is dit een favoriet geworden. Ik blog nu veel meer en zit vaker op social media, oeps. Hij bevalt erg goed en is alles behalve sloom. Als laatst, de plateauboots! Ik ben er nogsteeds erg verliefd op en ben vanplan ze binnenkort weer te dragen... 

Oke, hier moet ik gewoon wat bij vertellen voor de mensen die mij hier wel es mee zien. Dit is een oversized spijkerjack, dat betekend dat hij groot uitvalt. Dat is dus de bedoeling! Stop alsjeblieft met de opmerkingen: hij is te groot. Want dat hoort dus zo, haha. Ik heb deze best vaak gedragen en vind 'm onwijs mooi. Erg makkelijk te combineren!

Beste vriendinnetjes. 
Laatst was ik met Silvie en we hadden dus foto's gemaakt, waaronder deze. Ook maakten we meloensap, gadverdamme wat is dat smerig! 

Deze foto zet ik er niet op omdat ik 'm zo mooi vind haha. Maar omdat ik toen in de auto zat op weg naar de Veluwe. Ik heb een pittig leuk weekend gehad met mijn lieve nichtje Zilla !

Deze foto is iets langer geleden gemaakt maar wil ik toch even 'behandelen' haha. Dit was de eerste keer toen ik een maxiskirt naar school aandeed. Ik vond het super raar want niemand liep toen in maxiskirts. Inmiddels lopen veel meer meisjes uit m'n klas erin en stiekem ben ik toch wel trots dat ik de eerste was, haha. Ik vind het superraar om te zien dat ik toen niet aandurfde wat ik zelf wou. Met hulp van lieve roos, silvie, marjolein, indy, lisa & ismay durf ik het nu wel. Dikke knuffel aan deze leuke meisjes.











0 reacties:

Een reactie posten

© Valerie 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis