maandag 9 juni 2014

HP Notebook

Yeah, ik heb ein-de-lijk een nieuwe laptop! Het werd tijd zeg, phoe. Ik heb ongeveer 2 jaar gewerkt met een mini laptop. Hij deed het prima, maar voor bloggen is het alles behalve fijn. Vorige week vroeg belde m'n vader me ineens en diezelfde avond had ik een nieuwe laptop!


Het is een hp notebook van 15.6 inch. Het heeft windows 8.1 waar ik nog nooit mee in aanraking ben gekomen, tot nu toe vind ik het wel een fijn systeem. Er kan 4GB op. Hij is 378x260x28 mm en weegt 2.5 kilo. Verder is het een vrij snelle laptop. Ik ben fan

Ik heb 'm gekocht in de Makro voor maar 361,79! Leve de aanbieding. Ik ben er onwijs blij mee en het maakt bloggen veel en veel leuker.

0 reacties:

Een reactie posten

© Valerie 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis