maandag 9 juni 2014

Plateauboots



Hi loves!

Vandaag een outfit van vorige week. Als jullie mijn vorige blog volgden weten jullie dat ik laatst prach-tig-e schoenen heb besteld en een crop-top. Deze nieuwe items heb ik samen gecombineerd.

Ik draag een highwaisted jeans van de H&M. Het is een beetje een gebroken partroontje wat ik onwijs tof vind. Ik twijfelde heel erg of ik deze wel bij een streepjes top aan zou doen omdat het misschien te druk zou lijken, maar uiteindelijk viel het reuze mee. Deze broek heb ik een tijdje geleden gekocht toen hij in de sale was voor maar 10 euro!

Dan m'n nieuwe crop-top. Damn wat hou ik van dit ding. Ik wou altijd al een gestreepte crop-top en besloot 'm gewoon te bestellen! De H&M is echt een topwinkel met verschillende crop-tops, hou ik van. De top is net iets te groot, maar dat valt niet heel erg op. Hij was ook maar 7,95.

Dan de schoenen. 
Ik zag ze op het internet. Omg wat een prachtjes. Na weken waren ze eindelijk in m'n maat en kon ik m'n kindjes bestellen. Ze zijn het mooiste wat me ooit is overkomen.
Amen.

Het verbaasd me echt, want ik kan erop lopen! Ik dacht echt dat ik om de 20 seconden zou vallen maar dat valt reuze mee. Gelukkig maar. Ik heb deze schoenen één keer naar school aangedaan, maar dat waarderen sommige kinderen bijna niet. Heb even het fatsoen me niet de hele tijd aan te kijken alsof ik een marsmannetje ben, het zijn maar schoenen. Nu snap ik ook waarom heel veel kinderen niet naar school dragen wat ze zelf willen, ze worden erg onder druk gezet en ik vind echt dat dat moet stoppen. Te iritant gewoon. Je mag gerust elke dag een broek met shirt en nikes dragen, heb ik niks tegen. Maar kijk dan niet de ander zo duidelijk aan als die persoon draagt wat ie zelf mooi vind. 

Hoe combineren jullie een crop-top en plateauboots?

0 reacties:

Een reactie posten

© Valerie 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis