dinsdag 1 juli 2014

So Me Nailpolish Matte


Ik weet niet of jullie het merk "So Me" kennen. Ik heb er al eerder een BB Cream van gekocht die me goed beviel. Nu zag ik dat ze matte nagellak verkopen! Ik vind het zo onwijs leuk, en het is ook nog eens goedkoop. Ik ben fan


Het setje bestaat uit een matte variant en een gloss. Ik vind het jammer dat de topcoat 'gloss' is. Zo blijft het niet matte als je de nagellak wil 'beschermen'. Als je matte nagels wil moet je dus alleen voor nagellak gaan.
Op de nagellakpot zelf zat een witte vlek wat ik niet weg kreeg. Ik dacht dat het witte nagellak was maar het wou er niet af met nagellakremover. Sorry daarvoor, het wou echt niet weg.

De dekking na een laag. Het verbaasde me hoe het eruit zag, ik had het slechter verwacht! Nou lijkt het natuurlijk mooier als je nog een laagje aanbrengt. 
En dan 2 lagen. De dekking is prima! 4 uur later ging ik douchen en jammergenoeg is het in de hoekjes er al afgegaan. Ik vind het iets te snel, zeker een minpunt. Als je het alleen opdoet voor bijvoorbeeld een feestje of iets anders is dit wel een aanrader. Als je de kleur een langere tijd op je nagels wil zal ik verder zoeken naar iets anders.
Dan de gloss. Ik vind het wel jammer, ik dacht dat het een topcoat was die gewoon matte bleef. Je kunt net zo goed een zwarte nagellak kopen in plaats van eerst matte nagellak aanbrengen en er dan weer met een gloss over heen gaan.


Op mijn middelvinger heb ik de gloss aangebracht. Het maakt het direct niet meer matte! Nou maakt het niet uit hoeveel je aanbrengt, tijdens één keer douchen gaat er alsnog wat af, jammer.

Ondanks dat de lak er snel afgaat ben ik erg tevreden. De nagellak is echt matte! Ik ben al een tijdje opzoek naar matte zwarte nagellak en had nooit verwacht dat ik er eentje zou vinden voor 1.09! Zeker een aanrader 

0 reacties:

Een reactie posten

© Valerie 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis