dinsdag 17 juni 2014

Nike Roshe Run



Ik ben al een tijdje op zoek naar goede schoenen omdat ik bijna niks heb. Ik vond deze eerst wat duur maar na lang sparen heb ik ze eindelijk, Nike Roshe Run!

Oke hier klopt dus niks van hahaha. Ik heb genoeg schoenen maar zag deze op internet en was direct verliefd. Ik kon het niet laten om de dag erna de stad in te gaan om te op te halen. Ik ben er onwijs blij mee. Het zijn dus roze nike roshe run en ze zijn ideaal voor de zomer, omdat ze een soort gaatjes hebben waardoor het niet te warm word in de schoen. Erg fijn als het warm weer is maar je toch goede schoenen aanmoet! Natuurlijk staan ze ook superleuk.

Ik zag deze schoenen in verschillende winkels maar heb ze uiteindelijk gekocht bij de Pro voor 90 euro. Ik vind dat ze erg leuk staan bij gewoon een broek of shortje, maar het kan ook prima bij een maxiskirt of maxidress ( zie m'n ootd) 

Ik denk dat ik de All Stars minder ga dragen omdat ik helemaal verliefd ben op mijn nieuwe schoentjes.


0 reacties:

Een reactie posten

© Valerie 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis