vrijdag 13 juni 2014

Mijn verzorgingsproducten

Hii!
Ik was op het internet een beetje aan het kijken naar leuke artikels en zag dat veel bloggers hun dagelijkse verzorgings producten laten zien. Toen Lisa dat ook zei kon ik er niet onderuit haha.

Ik haal m'n make-up eraf en reinig m'n gezicht met deze gezichtsdoekjes van Biocura. Deze zijn erg fijn, want door wat plekken op m'n ogen raakt het snel geïriteerd. Maar bij deze doekjes dus niet. In één pak zitten 25 doekjes en dit is m'n 2e pakje.

Ik was mijn gezicht met deze huidverende wascrème van de Trekpleister. Deze wascrème zorgt ervoor dat m'n gezicht goed verzorgt is en voorkomt puistjes. Er zit salicyzuur in en reinigt en zuivert de poriën. Ik gebruik deze vrij lang maar ik denk dat hij nog wel te koop is. Verder is deze vrij goedkoop!
De rest van m'n lichaam scub ik met deze body scrub seasalt. Zeker in de zomer vind ik het fijn af en toe te scrubben voor een zachte huid. Pas wel op. Vorige zomer scrubte ik elke dag en vooral de huid op m'n gezicht werd teveel weggescrubt waardoor het erg pijn deed en prikte als ik in de zon kwam of in aanraking met water. Niet te vaak scrubben dus.

Van hetzelfde merk een body butter cream! Na het scrubben gebruik ik een body butter. In de winter gebruikte ik deze best vaak omdat ik het een iets dikkere substantie vind dan bodylotion en ik daardoor een droge huid voorkwam. Nu gebruik ik 'm meestal na het douchen, maar niet dagelijks. 


Iets wat ik wel dagelijks gebruik zijn deze twee producten! Ik ben superbleek en gebruik daarom een bodylotion met een lichte zelfbruiner van Dove. Deze gebruik ik elke avond . Soms gebruik ik ook een body cream-milk van Vichy. Dit is echt een van mijn favorieten! Jammer dat Vichy iets duurder is, maar ik heb daar wel wat meer geld voor over. 


0 reacties:

Een reactie posten

© Valerie 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis